Căutăm specialişti!
pentru comisia de selecţie şi pentru comisia de soluţionare a contestaţiilor
pentru sesiunea de finanţare 2025
Etapa curentă - Apel închis
Termen limită depuneri: 23.05.2025, ora 23.00
Sesiunea de finanţare 2025, pentru domeniile:
arte vizuale, digitale şi new media
artele spectacolului
educaţie prin cultură
patrimoniu cultural
Procedura de recrutare a fost aprobată prin HCL S2 nr. 110/2025
12 - 23.05.2025 până la ora 23.00 – Depunerea candidaturilor
26 - 30.05.2025 – Verificarea eligibilității candidaților și evaluarea candidaturilor
02.06.2025 – Publicarea rezultatelor
03 - 05.06.2025 – Contactarea experților selectați
ANUNȚ PUBLIC
privind recrutarea specialiștilor care să facă parte din comisiile constituite în conformitate cu prevederile O.G. nr. 51/1998 privind îmbunătățirea sistemului de finanțare nerambursabilă a proiectelor culturale, cu modificările și completările ulterioare, în sesiunea de selecţie 2025
Sectorul 2 al Municipiului București invită persoanele cu experiență în managementul și/sau evaluarea proiectelor culturale să-și depună candidatura pentru poziția de specialist în comisiile de selecție și în cele de soluționare a contestațiilor după etapa de evaluare şi selecţie, în cadrul sesiunii de finaţare 2025, comisii constituite în conformitate cu prevederile O.G. nr. 51/1998 privind îmbunătățirea sistemului de finanțare nerambursabilă a proiectelor culturale, cu modificările și completările ulterioare.
Domeniile culturale pentru care se acordă finaţare în cadrul sesiunii de selecţie 2025 sunt:
Arte vizuale, digitale şi new media;
Artele spectacolului;
Educaţie prin cultură;
Patrimoniu cultural.
Candidaturile se vor depune individual, începând cu data de 12.05.2025 până la data de 23.05.2025, ora 23.00, pe platforma de informare și depunere:
https://finantari-nerambursabile2024.pentrusectorul2.ro/index.php/specialisti
Candidaturile vor cuprinde:
a) formularul de candidatură (Formularul nr. 1 la Procedura de recrutare a specialiștilor din comisiile constituite în conformitate cu prevederile O.G. nr. 51/1998 privind îmbunătățirea sistemului de finanțare nerambursabilă a proiectelor culturale, cu modificările și completările ulterioare, numită în continuare Procedură)
b) CV-ul;
c) copie CI;
d) alte documente pe care candidatul le consideră relevante (precum diplome, atestate, certificate, portofoliu de proiecte etc.).
Procedura, anexele și formularele aferente acesteia, precum și Instrucțiunile privind depunerea candidaturilor pentru poziția de specialist se pot obține accesând site-ul Primăriei Sectorului 2 al Municipiului București www.ps2.ro, secțiunea Finanțări nerambursabile – Cultură – Program de finanțare pe bază de selecţie - Căutăm specialiști evaluatori! sau prin accesarea directă a platformei de informare şi depunere:
https://finantari-nerambursabile2024.pentrusectorul2.ro/index.php/specialisti
Criteriile de eligibilitate pe care trebuie să le îndeplinească candidații pentru poziția de specialist:
a) să aibă experiență de cel puțin 2 ani în managementul și / sau evaluarea proiectelor culturale;
b) să nu aibă sau să nu urmeze să aibă proiecte depuse spre finanțare la unul dintre domeniile pentru care se organizează sesiunea de selecţie;
c) să nu facă parte din echipa unui proiect înscris spre finanțare sau care urmează a fi înscris spre finanțare/ să nu fie într-o relație contractuală cu persoana fizică sau juridică aplicantă / să nu fie partener / să nu fie într-o relație contractuală cu un partener al proiectului;
d) să nu fie funcționar public sau să nu facă parte din categoria personalului angajat prin contract individual de muncă încheiat cu Autoritatea finanțatoare;
e) să aibă domiciliul pe raza Municipiului Bucureşti.
Evaluarea candidaturilor se va face în conformitate cu criteriile și punctajele din Grila de evaluare, Anexa nr. 1 la Procedură.
Sunt admiși candidații care obțin minimum 50 de puncte din maximum 100 de puncte, repartizarea în comisii făcându-se conform prevederilor Procedurii. Atribuţiile membrilor comisiilor de selecţie şi ale celor de soluţionare a contestaţiilor după etapa de evaluare şi selecţie, precu şi detalii privind selecţia de proiecte culturale se regăsesc în:
Regulamentul pentru organizarea şi funcţionarea comisiilor constituite în baza OG nr. 51/1998 privind îmbunătăţirea sistemului de finanţare nerambursabilă a proiectelor culturale, cu modificările şi completările ulterioare,
Ghidul solicitantului de finanţare nerambursabilă pe bază de selecţie a proiectelor culturale, în conformitate cu prevederile OG nr. 51/1998 privind îmbunătăţirea sistemului de finanţare nerambursabilă a proiectelor culturale, cu modificările şi completările ulterioare.
Ambele documente se pot obține accesând site-ul Primăriei Sectorului 2 al Municipiului București www.ps2.ro, secțiunea Finanțări nerambursabile – Cultură – Program de finanțare pe bază de selecţie - Căutăm specialiști evaluatori! - Informaţii utile sau prin accesarea directă a platformei de informare şi depunere:
https://finantari-nerambursabile2024.pentrusectorul2.ro/index.php/specialisti
Calendarul procedurii de recrutare
12.05.2025 – Publicarea Anunţului de recrutare
12 - 23.05.2025, ora 23.00 – Depunerea candidaturilor
26 - 30.05.2025 - Verificarea eligibilităţii candidaţilor şi evaluarea candidaturilor
02.06.2025 – Publicarea rezultatelor
03 - 05.06.2025 – Contactarea experților selectați
Informații suplimentare se pot obține astfel:
- accesând site-ul instituției – ps2.ro, secțiunea Finanțări nerambursabile – Cultură – Program de finanțare pe bază de selecţie - Căutăm specialiști evaluatori!
- sau prin accesarea directă a platformei de informare și depunere https://finantari-nerambursabile2024.pentrusectorul2.ro/index.php/specialisti
sau
- la adresa de e-mail infopublice@ps2.ro.
▀ Aceste instrucțiuni sunt generale. Pentru informații detaliate privind recrutarea specialiștilor, vă rugăm să consultați informațiile și documentele specifice publicate pe această platformă.
▀ În vederea participării la procesul de recrutare, candidații trebuie să parcurgă următorii pași:
Pasul 1: Înregistrarea unui cont și activarea acestuia
Pentru înregistrarea unui cont se vor completa câmpurile de mai jos, care sunt obligatorii:
- Nume – se va menționa numele candidatului;
- Utilizator – se va alege numele de utilizator;
- Parola – se va alege o parolă complexă, formată din 8 caractere;
- Confirmare parolă - se repetă parola inserată la câmpul anterior;
- Adresă de e-mail – se declară o adresă de e-mail validă de la un provider recunoscut.
După confirmarea luării la cunoștință a Politicii de confidențialitate, se apasă butonul Înregistrare.
În urma acestei acțiuni, veți primi pe adresa de e-mail declarată un link pentru activarea contului. Odată activat, contul va putea fi accesat oricând prin autentificare.
Dacă nu regăsiţi mesajul cu link-ul de activare a contului în folderul "Inbox", vă recomandăm să verificați și folderul "Spam"/”Elemente nedorite”.
Pasul 2: Autentificarea
Pentru autentificare se vor completa câmpurile:
- Utilizator;
- Parola.
După completarea acestor câmpuri obligatorii, se apasă butonul Autentificare.
În urma acestei acțiuni, se va deschide o pagină, unde se apasă butonul Înscriere specialist evaluator, acțiune care deschide Aplicația înscriere specialiști în care candidații completează datele de identificare și încărcă documentele, conform succesiunii câmpurilor din aplicație.
Pasul 3: Completarea Aplicației înscriere specialiști
Important:
- Acordaţi atenţie sporită procedurii de completare şi încărcare a documentelor în aplicație.
- Câmpurile din aplicație marcate cu “*” sunt obligatorii, necompletarea unuia dintre acestea, nu va permite trimiterea aplicației.
- Nerespectarea recomandărilor tehnice poate avea drept consecință imposibilitatea încărcării documentelor în platformă.
a) Completarea datelor de identificare
În aplicația care se deschide se vor completa următoarele câmpuri:
- Nume și prenume – se va completa numele și prenumele candidatului așa cum figurează acestea în actele de identitate;
- E-mail;
- Telefon.
După completarea câmpurilor de mai sus, candidatul urmează să încarce documentele enumerate în aplicație.
b) Încărcarea documentelor
- Documentele care urmează a fi încărcate în aplicație sunt cele prevăzute în Procedura de recrutare a specialiștilor din comisii;
- Formularul de candidatură pentru selecția evaluatorilor specialiști, în format editabil, poate fi descărcat accesând platforma de informare și depunere https://finantari-nerambursabile2024.pentrusectorul2.ro/index.php/specialisti
- Recomandăm ca numele fișierelor încărcate în aplicație să fie scurte și sugestive pentru conținutul lor, să evidențieze numele documentelor pe care le reprezintă.
1. Formularul de candidatură:
- se descarcă Formularul nr. 1 - Formular de candidatură pentru selecția evaluatorilor specialiști;
- se completează integral;
- se semnează, după completarea integrală prin semnătură electronică calificată sau se printează și se semnează olograf (semnatarul se asigură că semnătura olografă aplicată pe document este vizibilă);
- se scanează (în condițiile în care se semnează olograf);
- se încarcă formularul semnat, un singur fișier (format .pdf, maximum 10MB).
2. Curriculum Vitae, asumat de candidat:
- se semnează prin semnătură electronică calificată sau prin semnătură olografă. Semnatarul se va asigura că semnătura olografă aplicată pe document este vizibilă;
- se scanează (în condițiile în care se semnează olograf);
- se încarcă pe platformă - un singur fișier (format .pdf, maximum 10MB).
3. Copie CI:
- se încarcă pe platformă - un singur fișier (format .pdf, .jpg, .png maximum 10MB)
4. Alte documente pe care candidatul le consideră relevante (precum diplome, atestate, certificate, portofoliu de proiecte etc.)
- se scanează și se încarcă pe platformă;
- link-urile către înregistrările audio/video se vor indica în documentaţia ataşată;
- se pot încărca maximum 10 fișiere, în format *.jpg, *.png, *.pdf, *.rar, *.doc, *.docx, în limita a 25MB.
Pasul 4: Trimiterea aplicației
După completarea ultimul câmp al aplicației, care constă în rezolvarea unei operații matematice, se apasă butonul Trimite.
În cazul unei trimiteri reușite se va afișa mesajul:
”Datele au fost transmise cu succes!
Numărul de înregistrare va fi comunicat spre adresa de email declarată. Este posibil să existe o întârziere în transmiterea numărului de înregistrare, procesul nefiind automat. De asemenea, vă rugăm să rețineți că daca aplicația se transmite în afara programului de lucru al instituției, numărul de înregistrare va fi generat și comunicat solicitantului în prima zi lucrătoare.
Vă mulţumim.
SUCCES!”
În acest moment, depunerea candidaturii este finalizată, urmând a fi înregistrată.
Numărul de înregistrare aferent documentației depuse va fi transmis candidatului pe adresa de e-mail declarată în formularul de înscriere a specialiștilor.
CONTACT
adresă: Strada Chiristigiilor nr. 11-13 sector 2 Bucureşti, ROMÂNIA
telefon: 021.209.6000
email : infopublice@ps2.ro
program de funcţionare al Primăriei Sectorului 2: Luni-Joi: 08:00 - 16:30; Vineri: 08:00 - 14:00
program de funcţionare al Centrului de Relaţii cu Publicul: Luni, Marţi şi Miercuri 8.30-16.30, Joi 8.30-18.30, Vineri 08.30-14.00